rider Nedávno jsem psal, jak jsem si koupil motorku. Pro její bezpečnost jsem řešil i garáž. Ale ta funguje pouze tehdy, když je motorka v ní. Jakmile vyrazím na cestu, musím myslet na možná rizika. A přestože si sám dávám na sebe pozor, nic se nedá vyloučit. Proto i motorky musí mít pojištění.


Mám teď na mysli povinně smluvní pojištění, které kryje škodu, kterou bych jinému já způsobil. Přestože jezdím bezpečně a toto není moje první motorka, už jsem jich pár měl a i jsem měl nějaké půjčené, o motorkářích se traduje, že často havarují. I když na nehody nejvíce doplatí právě oni a jejich mašiny, poškození nějakého plotu či zaparkovaného auta se vyloučit nedá. Takže i když se o mně říká, že jezdím na motorce opatrně jako žena, samozřejmě mám i já pojištění motorky na celý rok.

Pojištění motocyklu jsem si pořídil přes internet on-line, takže jsem ještě i získal slevu a cena je tak nízká, že na zimu neřeším dočasné vyhlášení vozidla, jako jeden můj známý, kterému se nechtělo platit PZP za ten půlrok, ​​co stála motorka v garáži. Mně se zase nechce dvakrát v roce vystávat na dopravním inspektorátu kvůli všem papírům, vždyť už jsem ušetřil dobrou pojistkou.

biker

Kromě ježdění na motorce mě baví i starat se o ni. Tím ji i lépe poznávám, vím, jak funguje a umím si spoustu věcí i nastavit či opravit. Jenže na výletě v Dolomitech ani nikde jinde s sebou nevozím všechno nářadí, a ani si neumím představit, že bych si v zahraničí rozložil vercajk a řešil složitou opravu. Na to mám zaplacenou asistenci v pojištění motorky. Kdyby se už něco pokazilo, chci se co nejrychleji dostat do servisu a po opravení motorky, podle druhu poruchy, buď pokračovat ve výletu nebo se co nejrychleji vrátit domů.

Související:  Aby byl „KONÍČEK“ skutečně „KONÍČKEM“ ...

Před námi je asi nejkrásnější měsíc v roce. Již nebude tak horko, příroda se barví do pastelova a dny se zkracují. Jenže takové listí na vlhké vozovce umí být nebezpečné. Pojištění motorky mě nedělá nezranitelným, ale když se už cosi přihodí, pomůže snášet následky.